top of page
Névtelen terv (2).png
interim_management_3.jpeg
interim management ikon

Interim management

usp_icon_1.png

Nemzetközi tapasztalat

Több kontinensen szerzett 90+ év tapasztalattal hozunk globális perspektívát a magyar vállalkozók és cégtulajdonosok számára.

usp_icon_2.png

100% problémamegoldás

Ismerjük a különbözÅ‘ pénzügyi, és ügyviteli problémákból adódó kihívásokat, melyekre a gyakorlatban működÅ‘ megoldást adunk.

usp_icon_3.png

0% mellébeszélés

A feladatra fókuszálunk, és azt tartjuk szem elÅ‘tt, hogy hasznos megoldást  és hozzáadott értéket adjunk Ügyfeleinknek.

Interim management

Az üzleti tervezés magába foglalja az üzleti modell összes aspektusát, beleértve a termékek vagy szolgáltatások és VevÅ‘k meghatározását, leendÅ‘ ügyfelek és a versenytársak elemzését, az árképzési és értékesítési stratégiát, a működési modellt, valamint a pénzügyi tervezést.

interim_management_1.jpeg

Miért fontos az interim management?

Egy jól szervezett és irányított projekt csökkenti a belsÅ‘ erÅ‘források túlterhelését, miközben biztosítja a magas szintű szakmai támogatást. Az ilyen jellegű projektek révén:​​

checkmark

Csökken a kollégák túlterheltsége.

checkmark

Optimalizálódnak a vállalati működési folyamatok.

checkmark

Növekszik a pénzügyi hatékonyság és stabilitás.

checkmark

​Fenntartható, hosszú távú működési struktúra alakítható ki.

interim_management_2.jpeg

Szolgáltatásunk

Többéves tapasztalatunkkal a vállalati átalakítások, válságkezelés, finanszírozási struktúrák és számviteli projektek terén, csapatunk garantálja vállalkozásának céljaihoz igazított, hatékony megoldásokat. Legyen szó akár startupokról, középvállalkozásokról vagy nemzetközi cégekrÅ‘l, egyedi projektjeink során minden részletre figyelmet fordítunk.

interim_management_1.jpeg

Hogyan dolgozunk?

A számviteli és adminisztratív változtatások lebonyolítása a következÅ‘ lépések mentén történik:

Célok meghatározása

Az ügyféllel közösen kitűzzük a projekt céljait és az elérni kívánt eredményeket.

Prioritások felállítása

Rangsort állítunk fel a célok fontossága alapján.

Csapat megismerése

Megismerjük a változásokban részt vevÅ‘, és a bevezetéséért felelÅ‘s csapatot.

SMART célok kidolgozása

Specifikus, mérhetÅ‘, megvalósítható, releváns és idÅ‘zített célokat tűzünk ki.

Kommunikáció és motiváció

Bemutatjuk a projekt céljait és folyamatosan motiváljuk a résztvevÅ‘ket.

Nyomonkövetés

Rendszeresen ellenÅ‘rizzük a projekt elÅ‘rehaladását, támogatva a résztvevÅ‘ket.

Cselekvési terv aktualizálása

Rendszeresen aktualizáljuk a cselekvési tervet, szükség esetén a tartalom és a határidÅ‘k megváltoztatásával.

Státuszriportok készítése

IdÅ‘szakos jelentéseket készítünk a vezetÅ‘ség számára.

Változások implementálása

Gondoskodunk róla, hogy az új folyamatok a napi működés részévé váljanak.

Információ átadása, felelÅ‘sség definiálása

Átadjuk a szükséges információkat és a szervezeten belül világosan definiáljuk a felelÅ‘sségi köröket. Szükség esetén segítünk a végleges vezetÅ‘ megkeresésében és betanításában.

A projekt végeztével szervezete projektmenedzsmentünknek, coachingunknak és professzionális szolgáltatásainknak köszönhetÅ‘en tökéletesen alkalmazkodni fog a javasolt változásokhoz.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és dolgozzunk együtt egy eredményorientált stratégián.

Fedezze fel, hogyan segíthetünk Önnek pénzügyi céljai elérésében! Személyre szabott tanácsadással és átfogó megoldásokkal támogatjuk Önt, hogy vállalkozása vagy személyes pénzügyei a lehetÅ‘ legjobb eredményeket érjék el. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kezdjük el a közös munkát még ma!

Növekedés és változás hatékony kezelése

A vállalkozások folyamatosan fejlÅ‘dnek, és ezzel új kihívások, valamint változások is együtt járnak. Csapatunk több évtizednyi nemzetközi tapasztalatával és szakértelmével biztosítja, hogy a növekedés és fejlÅ‘dés zökkenÅ‘mentes, valamint kontrollált legyen, miközben minimalizáljuk az átállásból eredÅ‘ nehézségeket és a potenciális kockázatokat.

Felmerültek Önben az alábbi kérdések?

Frequently asked questions

Személyre szabott megoldások a hatékony változáskezelésért

A cége növekedésével, vagy az üzleti környezet változásával, a régi üzleti folyamatok és például az alkalmazott informatikai rendszerek átalakítása vagy lecserélése lehet a kulcsa a fennmaradásnak, vagy növekedésnek. Ez szükséges, de kockázatos lépés, stratégiai jelentÅ‘séggel bír, mivel hatással lehet a cég működésére, hatékonyságára, adózási kötelezettségeire és pénzügyi helyzetére is.

Segítünk az új ügyviteli folyamatok kialakításában, hogy azok ne csupán a management szempontjait szolgálják, hanem a számviteli- és adótörvényi elÅ‘írásoknak is maradéktalanul megfeleljenek. Gondoskodunk arról, hogy az új rendszerek és folyamatok gördülékenyen integrálódjanak a napi működésbe, a szervezeten belül pedig világosan meghatározzuk az új munkafolyamatokat, változásokat és felelÅ‘sségi köröket.

TCD csapatkep kek (1).png

Miért válasszon minket?

Csapatunk jelentÅ‘s tapasztalattal és szakmai know-how-val rendelkezik, amely lehetÅ‘vé teszi számunkra, hogy támogassuk a különbözÅ‘ méretű vállalkozásokat a növekedéssel járó kihívások, változások és újratervezési feladatok sikeres kezelésében.

checkmark

Kiemelkedő szakmai tapasztalat

checkmark

ZökkenÅ‘mentes változásintegráció

checkmark

Testreszabott megoldások

Lépjen kapcsolatba velünk!

Megtaláljuk az Ön számára legjobb – személyre szabott, átlátható és hatékony - pénzügyi megoldást.

Ha kérdése van, szeretné megismerni a lehetÅ‘ségeit, vagy többet megtudni a szolgáltatásainkról, írjon nekünk!

Jilling Erika profile picture
Jilling Erika

Partner, vezető tanácsadó

bottom of page